czwartek, 23 lutego 2012

Second hand'owe love :)

Cześć robaczki:* Dzisiaj coś czego o mnie nie wiecie czyli to ,że jestem zagorzałą miłośniczką second handów . Zawsze wyszukam tam coś ciekawego i bardzo fajnego po niskiej cenie. Uważam ,że takie sklepy to dobra alternatywa ,ponieważ można tam znaleźć na prawdę fajne rzeczy ,niekiedy nowe(z metką ) ,bardzo dobrej jakości lub jakiejś znanej marki :) 
Ostatnio na nieplanowanych zakupkach w sh upolowałam to: 
Śliczna torebusia z Atmosphere : ) nie ma żadnych śladów zniszczenia, jest dosłownie NOWA w środku jeszcze znalazłam metki od niej, takie miłe zaskoczenie, a wyniosła mnie ona chyba 7,40 zł :))


Kolejnym miłym zaskoczeniem firmy Atmosphere jest krótka bluzeczka odkrywająca pępek , ciekawa propozycja do różnych stylizacji ; )

Z nieco odkrytym ramionkiem wygląda bardzo ładnie . Kosztowała około 4 zł ; d

A teraz cudeńko ,z którego chyba najbardziej się cieszę to biały kardigan z koronkowymi pleckami , nie mogłam przejść obojętnie ,już od pierwszej chwili skradł moje serduszko i uznałam ,że muszę go mieć ! 
Może zdjęcie nie oddaje dobrze jego wyglądu ale jest na prawdę cudny jak na te pieniążki ,które za niego dałam czyli jakieś 7-8zł :)

Uważam ,że second handy do na prawdę dobre rozwiązanie dla wielu dziewczyn, które szukają czegoś oryginalnego lub nie chcą wydawać dużej sumy pieniążków na ciuchy. Mnie zawsze cieszy jeśli pójdę i znajdę jakąś perełkę niż kupie w galerii coś co kosztuje dużo a wraz z modą przeminie :) Jeśli chcecie to mogę wam zaprezentować jeszcze więcej takich rzeczy ,ponieważ jakieś 40% w mojej szafie to właśnie takie rzeczy . Pozdrawiam Was gorąco i zapraszam do komentowania ; **

10 komentarzy:

  1. Tez tak uważam :) uwielbiam 2 hany wczoraj też kupiłam parę zdobyczy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam w takim razie do obserwowania mojego bloga (www.impresssja.blogspot.com).

    Już wkrótce pojawi się post z nowymi zdobyczami.

    Zapraszam też na Fan pag'a :http://www.facebook.com/pages/Impresssja/235617953124386

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już dodałam do obserwowanych ; )) Czekam z niecierpliwością..

      Usuń
  3. Świetny zakup torebeczka -boska ! dodaje do obserwowanych i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. otagowałam Cię, moja Droga! :) :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Your red purse is so stunning! :)

    X Camilla

    OdpowiedzUsuń

Jeśli masz pisać coś bez sensu - nie pisz wcale ! ;-)