niedziela, 19 lutego 2012

Torebki ;-)

Witam Was ; *
Dzisiaj chciałam poradzić się Was odnośnie torebek. Otóż muszę sobie zakupić torebkę : )) Ale u mnie z tym nie jest tak łatwo ,ponieważ mam swoje wymagania i to spore; dd Więc tak ,szukam czegoś nowego, fajnego , na pasku (typu "listonoszka") ,dużego - mieszczącego a4 lub troszke mniejszego , praktycznego i użekającego ;P Przejrzałam allegro i pokażę kilka torebek ,z których wybiorę sobie jakaś jedną ,której stanę się posiadaczką . Otóż torebka to dla mnie bardzo ważna sprawa ,ponieważ ja bardzo przywiązuję się do torebek. Noszę ją do szkoły , na miasto , na zakupy i dlatego szukam zawsze czegoś bardzo mi odpowiadającego : )) A teraz moi mili torebki :





Te mnie urzekły ,są takie bardzo "moje". Ale doradźcie mi ,którą wybrać :)

5 komentarzy:

  1. Dwie pierwsze mi się najbardziej podobają. Czarna będzie praktyczna - do wszystkiego. Nude również spełni Twoje oczekiwania ale pewnie będzie się brudzić... A ma służyć tez do szkoły prawda?

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy obserwator :) czekam na rozwiniecie bloga

    OdpowiedzUsuń
  3. No własnie dlatego wybrałabym czarną. Jest piękna.

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystkie piękne , nie zdecydowałabym się :D

    OdpowiedzUsuń

Jeśli masz pisać coś bez sensu - nie pisz wcale ! ;-)